Veelgestelde vragen

 
Hoe snel leveren jullie? Afhankelijk van de grootte van de bestelling proberen wij de bestelling binnen één werkdag te verzenden.

 
 
 

Kan ik mijn  mok zelf ontwerpen?

Bij elke mok is het mogelijk om jouw eigen ontwerp te gebruiken. Je klikt op de knop ‘Personaliseren’ en dan opent de handige ontwerptool. Daar kun je tekst invoeren, een afbeelding/foto uploaden en soms een illustratie kiezen. De tekst en afbeeldingen kun je bewerken en precies zo op de mok laten plaatsen zoals jij het hebben wilt. Je ziet direct hoe de mok er uit komt te zien!

 
 
 
 
Kan de mok in de vaatwasser?          Natuurlijk! Onze mokken zijn zo bedrukt dat ze prima in de vaatwasser kunnen. Er zijn slechts een paar uitzonderingen. Onder andere de magische mok en de metalen (RVS) mok. Bij elke mok staat in de productinformatie of de mok wel/niet geschikt is voor in de vaatwasser. Dus lees die gewoon even door voordat je gaat bestellen. Dan weet je zeker waar je aan toe bent. Dat is wel zo fijn!

Full Colour bedrukken
Wat betekent full colour bedrukken?
Full Colour bedrukken houdt in dat alle kleuren gebruikt kunnen worden in de opdruk. Het ingevoerde ontwerp (foto, tekst, logo of andere afbeelding) komt haarscherp op de mok.

 
 
 
Ik wil een combinatie van een logo,
foto en tekst.Is dat mogelijk?                

Wij maken gebruik van professionele druktechnieken en daardoor is vrijwel alles mogelijk. Voer het ontwerp in tijdens het bestellen. Je kunt tekst, foto’s, afbeeldingen invoeren en uploaden. Daardoor kun je precies maken wat je in gedachte hebt. En, je ziet direct hoe het er uit komt te zien op de mok! Wil je een groot aantal mokken bestellen? Eventueel met verschillende opdrukken? Bijvoorbeeld op iedere mok hetzelfde logo, maar een andere naam? Neem dan gewoon even contact met onze klantenservice op. Dan helpen zij jou even met een vlotte bestelling. Bij grote bestellingen is een proefdruk ook altijd mogelijk. Neem hiervoor ook even contact op met onze klantenservice.

 
 
 
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?

Heb je een leuke mok gevonden? Kies bovenin het aantal mokken dat je wilt gaan bestellen. Je kunt in sommige gevallen nog een cadeaudoosje erbij kiezen en daarna klik je op de knop ‘Personaliseren’. Je voert een tekst in, kan een foto/afbeelding uploaden en het ontwerp helemaal aanpassen naar jouw eigen wensen. Je ziet direct het ontwerp op de mok, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op ‘Toevoegen aan jouw winkelmandje’. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op ‘Bestel deze artikelen’. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.

 
 
 
Wanneer komt mijn bestelling aan? Binnen één werkdag verzonden. Op een werkdag voor 16.00 besteld is doorgaans de andere dag in huis, afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst. Grotere aantallen besteld? Dan kan de levertijd tot 3 dagen duren. De aflevering wordt door PostNL verzorgd.

 
 
 
 
Ik kom er niet uit. Wat nu?                              Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Dat kan per e-mail of per telefoon. (E) info@mokken-bedrukken.nl. (T) 055-3602927 (werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur)
 
Betalen
Hoe kan ik betalen?                                     Het is bij ons mogelijk om op verschillende manieren te betalen. Tijdens het bestellen kan dit worden aangeven. Kies voor één van de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Credit Card of Paypal. Bedrijven mogen bij grote aantallen achteraf betalen (factuur).

 
 
 

Is de betaling veilig?

Jazeker! De betaling verloopt via de eigen, vertrouwde bankomgeving en onze verbinding voldoet aan de standaard beveiligingsprotocollen.

 
 
 
 

Is contant betalen ook mogelijk?                      

Dit is niet mogelijk.
 
Levering
Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Natuurlijk willen wij dat er niets met de bestelling kan gebeuren. Dus wij zorgen voor een goede verpakking (karton/folie). Zo is het pakketje goed beschermd!
 
 
 
Kan ik mijn bestelling op een
bepaalde dag laten bezorgen?
Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk. Neem contact op met onze customer service als je hier een vraag over hebt.
 
 
 
 

Wat is jullie levertijd?


Wij hanteren een levertijd van 1 werkdag. Op een werkdag voor 16.00 besteld is de volgende werkdag in huis! Grotere aantallen besteld? Dan kan de levertijd tot 3 dagen duren. Afhankelijk van de grootte van de bestelling kan dit maximaal 3 werkdagen duren. De aflevering wordt door PostNL verzorgd.
 
 
 
 
Wat zijn jullie verzendkosten?
Binnen Nederland hanteren wij de recente POSTNL / DPD prijzen. Buiten Nederland zijn de verzendkosten hoger.
 
 
 
 
Kan ik direct uit de mokken drinken?
De mokken worden schoon en droog verzonden,
maar wij raden aan om ze voor het eerste gebruik wel even af te wassen, bijvoorbeeld met de handwas of vaatwasser. Lekker fris!
 
Garantie
Wat als mijn product in onjuiste staat
of niet aankomt?
Wat vervelend als er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Neem direct een foto van het beschadigde/uitgepakte product en mail deze naar ons (info@mokken-bedrukken.nl). Zet er even het ordernummer bij en dan wordt het product zo snel mogelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Bellen mag natuurlijk ook. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing! Het is helaas niet mogelijk om bestellingen te retourneren. Dit omdat jouw cadeau/bestelling speciaal voor jou gemaakt is. Neem toch even contact op met de klantenservice. Dan gaan we samen kijken hoe we dit op kunnen lossen. En is jouw pakketje niet aangekomen? Ook dan willen we graag een telefoontje van jou ontvangen. Gaan wij er direct achteraan om te kijken waar jouw bestelling gebleven is!
 
Contact
Kan ik jullie bezoeken? Hoewel we dat heel gezellig zouden vinden, zijn spontane bezoekjes helaas niet mogelijk. Wij hebben namelijk geen winkel/showroom, alleen een webwinkel/kantoor. Daar kunnen we, op afspraak, wel bezoek ontvangen.
 
 
 
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

SENSO Retail B.V.
Kvk nr: 76312666
BTW nr: NL860584343B01

Adresgegevens: Mokken-Bedrukken.nl
Vissenstraat 28 7324 AL Apeldoorn

E-mail: info@mokken-bedrukken.nl

 
 
 
 
Wanneer te bereiken? Wij zijn op werkdagen telefonisch te bereiken op telefoonnummer +31(0)55-3602927. Tussen 09.00 en 17.00 uur zit onze klantenservice klaar om je te helpen.
 
 
 
 
Wat zijn jullie betaalgegevens? Naam: SENSO Retail B.V.
IBAN: NL59RABO0348398743 / BIC nummer: RABONL2U.
Wij verzoeken je vriendelijk om het factuurbedrag binnen 7 dagen na factuurdatum over te maken.
Betaal op tijd om extra kosten te voorkomen!